سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشاوره نوین
هر کس مى خواهد عزیزترین مردم باشد، باید تقواى الهى پیشه کند. حضرت محمدمصطفی (ص) 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی به نقل از واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محی الدین بهرام محمدیان گفت: بر اساس طرحی که در شورای عالی آموزش و پرورش در حال بررسی است، رشته های تحصیلی دانش آموزان از 5 به 3 رشته تقلیل می یابد.
حجت الاسلام والمسلمین دکتربهرام محمدیان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: بر اساس این طرح 5 رشته علوم تجربی، ریاضی فیزیک، علوم انسانی، فنی و حرفه ای و کار و دانش به 3 رشته علوم پایه،‌ علوم انسانی و فنی و مهارتی تغییر و انتخاب رشته های تحصیلی نیز در پایه دهم انجام خواهد شد.
وی افزود: با اجرای این طرح همچنین دانش آموزان می توانند در پایه یازدهم تغییر رشته تحصیلی خود را با کمترین حذف و اضافه واحدهای درسی انجام دهند و در پایه دوازدهم رشته های تحصیلی خود را به صورت تخصصی دنبال کنند.
وی افزود: زنگ کتابخانه در سال تحصیلی آینده نیز در برنامه درسی دانش آموزان وجود ندارد و از سال تحصیلی 96 – 95 در برنامه درسی رسمی دانش آموزان قرار خواهد گرفت.
وی در پاسخ به این سئوال که چرا با وجود تاکید رئیس جمهور به وزیر آموزش و پرورش در ابتدای سال تحصیلی جاری این کار تا کنون انجام نشده است ؟ گفت: وقتی یک تصمیم در آموزش و پرورش گرفته می شود و این تصمیم بخواهد به برنامه رسمی تبدیل شود، یکسال زمان نیاز دارد.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی یادآور شد : 50 ساعت برنامه درسی خارج از کلاس در نظر گرفته شده که در نظر است آنها را در برنامه درسی دانش آموزان قرار دهیم و طبق این برنامه زنگ انشاء نیز در برنامه رسمی دانش آموزان قرار خواهد گرفت


[ دوشنبه 94/3/18 ] [ 11:14 عصر ] [ خداداد مؤذنی بیستگانی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

به شوق صبح و سحر، شام تار هم خوب است برای گریه شدن آبشار هم خوب است تمام هفته خطا و غروب جمعه دعا کمی خجالت از این انتظار هم خوب است اگر چه لایق وصل تو نیستیم آقا ولی کشیدن ناز نگار هم خوب است گمان کنم که نمی بینمت، بگو غلط است امید دادن این بی قرار هم خوب است کسی به فکر شما نیست، همه خوبند ملال نیست دگر، کار و بار هم خوب است مرا ببند که من جای دیگری نروم برای عبد فراری حصار هم خوب است هوای شهر بد و گریه سخت و حال بد است کمی هوا وسط این غبار هم خوب است اگر نشد برسم من به پابوسی تو برای این دل من وصف یار هم خوب است برای اینکه به دست آورم دلت را من قسم به فاطمه داغدار هم خوب است مرا ببخش به دردت نخورد نوکریم که بخشش دل این شرمسار هم خوب است اگر که پای رکابت نشد شهید شوم برای کشتن ما زلف یار هم خوب است اگر اجل به وصالت مرا مجال نداد امید آمدنت بر مزار هم خوب است
امکانات وب


بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 41
کل بازدیدها: 984500