سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشاوره نوین
هر کس مى خواهد عزیزترین مردم باشد، باید تقواى الهى پیشه کند. حضرت محمدمصطفی (ص) 

صوم شهر رمضان فانه جنه من النار

روزه گرفتن در ماه رمضان سپر و سدی است در مقابل عقاب و آتش دوزخ

 حلول ماه پر فضیلت رمضان، ماه نزول قرآن، رحمت واسعه رضوان و غفران، تزکیه و تهذیب انسان، برای حضور در محفل و میهمان خدای رحمان بر همه مؤمنین مبارک باد. 


[ چهارشنبه 89/5/20 ] [ 8:18 عصر ] [ خداداد مؤذنی بیستگانی ] [ نظرات () ]
با فرارسیدن تابستان، فرزندان ما پس از پشت سر گذاشتن یک سال تحصیلی توام با تلاش، در پی آنند که از زمان فراغت تابستانی خود بیشترین بهره را ببرند.
 پدران، مادران و مسوولان تعلیم و تربیت نیز با دغدغه چگونگی گذراندن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، به دنبال برنامه ریزی صحیح در این زمینه هستند.
آیا شما نیز از آن دسته والدینی هستید که همراه با فرارسیدن فصل تابستان دل مشغولی بسیاری برای پر کردن اوقات فراغت فرزندتان دارید؟
آیا شما نیز به دنبال راهی هستید که علاوه بر جنبه آموزشی برای فرزندتان، جنبه تفریحی و سرگرم کننده نیز داشته باشد؟ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 89/4/9 ] [ 6:51 صبح ] [ خداداد مؤذنی بیستگانی ] [ نظرات () ]

دکتر حاجی بابایی وزیر محترم آموزش و پرورش ،به منظور یکسان سازی مشاغل آموزشی ،در طی نامه ای به جناب آقای دکتر لطف الله فروزنده معاون محترم توسعه مدیریت و سرمایه ی انسانی رئیس جمهور ، بازگشت ساعت موظف هفتگی مشاوران مدارس را از30ساعت به 24 ساعت درخواست نمودند.

منبع:دفترمشاوره تربیتی وزارت آموزش وپرورش
[ چهارشنبه 89/4/9 ] [ 6:38 صبح ] [ خداداد مؤذنی بیستگانی ] [ نظرات () ]
 هنوز چند روزی به شروع فصل مدرسه باقی نمانده بود که فرید کوچولو، با مامان تو خیابونها، کوچه و بازارها از این مغازه به آن مغازه به دنبال خرید لباس فرم مناسبی بودند، که مدرسه گفته بود. حتماً باید رنگش سرمه ای با خطهای سفید روی آستین باشد! برای خواهر بزرگش هم روپوشی کرم رنگ با مقنعه ای سرمه ای که مخصوص بچه های راهنمایی بود! مجید برادر بزرگترش هم باید کله اش را نمره چهار می زد! دل تو دلش نبود، نمی فهمید اینقدر التهاب مامان و خواهر بزرگش از چیه؟ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 89/2/29 ] [ 11:13 صبح ] [ فاطمه رمضان پور ] [ نظرات () ]

کاربران محترم می توانند ازطریق آدرس زیرنیز این وبلاگ رامشاهده نمایند.

http://moshawer.tk

 


[ چهارشنبه 88/10/30 ] [ 8:38 عصر ] [ خداداد مؤذنی بیستگانی ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

به شوق صبح و سحر، شام تار هم خوب است برای گریه شدن آبشار هم خوب است تمام هفته خطا و غروب جمعه دعا کمی خجالت از این انتظار هم خوب است اگر چه لایق وصل تو نیستیم آقا ولی کشیدن ناز نگار هم خوب است گمان کنم که نمی بینمت، بگو غلط است امید دادن این بی قرار هم خوب است کسی به فکر شما نیست، همه خوبند ملال نیست دگر، کار و بار هم خوب است مرا ببند که من جای دیگری نروم برای عبد فراری حصار هم خوب است هوای شهر بد و گریه سخت و حال بد است کمی هوا وسط این غبار هم خوب است اگر نشد برسم من به پابوسی تو برای این دل من وصف یار هم خوب است برای اینکه به دست آورم دلت را من قسم به فاطمه داغدار هم خوب است مرا ببخش به دردت نخورد نوکریم که بخشش دل این شرمسار هم خوب است اگر که پای رکابت نشد شهید شوم برای کشتن ما زلف یار هم خوب است اگر اجل به وصالت مرا مجال نداد امید آمدنت بر مزار هم خوب است
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 983867