سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشاوره نوین
هر کس مى خواهد عزیزترین مردم باشد، باید تقواى الهى پیشه کند. حضرت محمدمصطفی (ص) 

«عظیم محبی» روز جمعه در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه آموزش ایرنا اظهار داشت: از آنجا که دانش آموزان در پایه سوم دوره متوسطه اول باید تعیین رشته کنند، بنابراین مدیران و معلمان باید آمادگی لازم را برای هدایت و راهنمایی دانش آموزان به دست آورند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش کمیته مشترکی تشکیل شده و بنا داریم اقدامات اولیه را برای هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه هشتم که سال آینده وارد پایه نهم می‌شوند، صورت دهیم.

مدیر کل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش یادآورشد: با توجه به اینکه پایه نهم سال آینده دوره جدیدی است لذا در صدد هستیم معلمان این پایه را مشخص کرده و آموزش‌های لازم را به آنان ارائه دهیم.

محبی با بیان اینکه اکنون در مجموع دو میلیون و 67 هزار دانش آموز در دوره متوسطه اول مشغول به تحصیل هستند، ادامه داد: با اضافه شدن پایه نهم به دوره متوسطه اول، سال آینده تعداد دانش آموزان این دوره به حدود سه میلیون نفر می‌رسد.

وی یادآورشد: اکنون دانش آموزان دوره متوسطه اول در 22 هزار و 609 مدرسه و در قالب 86 هزار و 814 کلاس درس تحصیل می‌کنند.

مدیر کل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: با اضافه شدن پایه نهم به دوره متوسطه اول باید 43 هزار کلاس درس جدید در این دوره داشته باشیم که در مجموع تعداد کل کلاس‌های درس ما به 130 هزار کلاس و تعداد مدرسه به 33 هزار مدرسه می‌رسد.

محبی خاطرنشان کرد: امکان دارد در برخی مدارس به دلیل اضافه شدن پایه سوم (نهم) به دوره متوسطه اول به صورت دو نوبته اداره شود


[ دوشنبه 94/3/18 ] [ 11:6 عصر ] [ خداداد مؤذنی بیستگانی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

به شوق صبح و سحر، شام تار هم خوب است برای گریه شدن آبشار هم خوب است تمام هفته خطا و غروب جمعه دعا کمی خجالت از این انتظار هم خوب است اگر چه لایق وصل تو نیستیم آقا ولی کشیدن ناز نگار هم خوب است گمان کنم که نمی بینمت، بگو غلط است امید دادن این بی قرار هم خوب است کسی به فکر شما نیست، همه خوبند ملال نیست دگر، کار و بار هم خوب است مرا ببند که من جای دیگری نروم برای عبد فراری حصار هم خوب است هوای شهر بد و گریه سخت و حال بد است کمی هوا وسط این غبار هم خوب است اگر نشد برسم من به پابوسی تو برای این دل من وصف یار هم خوب است برای اینکه به دست آورم دلت را من قسم به فاطمه داغدار هم خوب است مرا ببخش به دردت نخورد نوکریم که بخشش دل این شرمسار هم خوب است اگر که پای رکابت نشد شهید شوم برای کشتن ما زلف یار هم خوب است اگر اجل به وصالت مرا مجال نداد امید آمدنت بر مزار هم خوب است
امکانات وب


بازدید امروز: 47
بازدید دیروز: 41
کل بازدیدها: 984506