سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشاوره نوین
هر کس مى خواهد عزیزترین مردم باشد، باید تقواى الهى پیشه کند. حضرت محمدمصطفی (ص) 



فارس/ معاون پرورشی‌فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: اعتراض معلمان برای حقوق‌شان نیست بلکه برای تبعیض بین آنچه که در پرداخت حقوق در سایر ادارات وجود دارد، است.

محمدرضا کفاش عصر امروز در همایش بزرگ فرهنگیان که در مجتمع فرهنگی اردویی میرزاکوچک‌خان رامسر برگزار شد، با اشاره به تلاش معلمان‌ اظهار کرد: معلمان نه برای دستمزد بلکه به‌ خاطر عشق و علاقه خود با جان و دل به تعلیم و تربیت فرزندان‎مان می‎پردازند.

وی افزود: این درست نیست که با صحبت‌های خزنده‌ای که در جامعه رواج داده‌اند‌ زحمات این عزیزان زحمتکش نادیده گرفته شود‌ تا معلم نباشید نمی‌دانید که چه زحماتی باید کشیده شود تا دانش‌آموزی بتواند آینده خود را بسازد.

معاون پرورشی‌فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلم را معلم می‎شناسد، خاطرنشان کرد: تعلیم و تربیت مقوله‎ای است که به‌صورت نهادی در وجود معلمان قرار داده شده است و هر کسی نمی‌تواند از این مهم برآید.

این مسئول بیان کرد: پس حال منصفانه نیست که این دلسوزان در جایگاه واقعی خود قرار نداشته باشند و فقط با مقداری پول عملکرد آنها را بسنجیم.

کفاش اضافه کرد: تحصن معلمان نه برای حقوق‌شان بلکه برای اعتراض به تبعیض بین آنچه که در پرداخت حقوق در ادارات و سایر نهادهای دولتی وجود دارد، است.

وی گفت: چه کسی گفته که معلمان تابستان‌ها بیکارند و حقوق دریافت می‌کنند، در حالی که اصلاً این حرف درست نیست و آنها همانند دیگر کارمندان ادارات در تابستان‌ها هم مشغول به تدریس و فعالیت هستند.

[ شنبه 94/2/19 ] [ 6:6 عصر ] [ خداداد مؤذنی بیستگانی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

به شوق صبح و سحر، شام تار هم خوب است برای گریه شدن آبشار هم خوب است تمام هفته خطا و غروب جمعه دعا کمی خجالت از این انتظار هم خوب است اگر چه لایق وصل تو نیستیم آقا ولی کشیدن ناز نگار هم خوب است گمان کنم که نمی بینمت، بگو غلط است امید دادن این بی قرار هم خوب است کسی به فکر شما نیست، همه خوبند ملال نیست دگر، کار و بار هم خوب است مرا ببند که من جای دیگری نروم برای عبد فراری حصار هم خوب است هوای شهر بد و گریه سخت و حال بد است کمی هوا وسط این غبار هم خوب است اگر نشد برسم من به پابوسی تو برای این دل من وصف یار هم خوب است برای اینکه به دست آورم دلت را من قسم به فاطمه داغدار هم خوب است مرا ببخش به دردت نخورد نوکریم که بخشش دل این شرمسار هم خوب است اگر که پای رکابت نشد شهید شوم برای کشتن ما زلف یار هم خوب است اگر اجل به وصالت مرا مجال نداد امید آمدنت بر مزار هم خوب است
امکانات وب


بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 41
کل بازدیدها: 984497