سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشاوره نوین
هر کس مى خواهد عزیزترین مردم باشد، باید تقواى الهى پیشه کند. حضرت محمدمصطفی (ص) 

باسمه تعالی

 

گروه آموزشی مشاوران استان جهت ایجاد رقابت سالم و انگیزه شغلی همکاران محترم مشاور با همکاری کارشناسی محترم مشاوره و تکنولوژی و گروه های آموزشی استان اقدام به طراحی و برگزاری مسابقه علمی ویژه همکاران مشاور در دو مرحله منطقه ای و استانی نموده است. لذا همکاران محترم جهت شرکت در این آزمون به شرایط زیر توجه نمایند. امیدواریم کلیه همکاران محترم با علاقه و آمادگی کامل در این مسابقه علمی شرکت نمایند.

 

*شرایط شرکت کنندگان:

همکاران مشاور،دبیران و مدیران علاقمند می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

 

*منابع آزمون:

1-کتاب برنامه ها و فعالیت های راهنمایی و مشاوره در دوره متوسطه(تقویم اجرائی فعالیت های راهنمایی و مشاوره)

2- کتاب تکنیک های مصاحبه و مشاوره –نویسنده:باربارا.اف.اوکان-مترجم:شهرام محمد خانی

(فصل های:1،2،3،4،5،8  )

 

3-کتاب از حال بد به حال خوب-نویسنده:دیوید برنز-ترجمه:مهدی قراچه داغی

(بخش:اول،دوم،سوم)

 

تذکر: همکاران محترم در صورت نیاز به منابع مذکور با کارشناسی مشاوره دوره متوسطه سازمان تماس بگیرید(تلفن: 2672616-0311 )

زمان آزمون: مرحله اول آزمون بصورت منطقه ای یا ناحیه ای  در روز چهارشنبه  مورخ: 26/1/1388  راًس ساعت 9 صبح بصورت هماهنگ برگزار می گردد (به صورت تصادفی از برخی حوزه ها بازدید به عمل می آید )

مرحله دوم متعاقباٌ همراه با نتایج مرحله اول اعلام می گردد.

تذکر مهم : همکاران محترم سر گروه یا کارشناس مشاوره مناطق و نواحی دو روز قبل از برگزاری آزمون جهت دریافت سوالات به کارشناسی مشاوره استان واقع در چهار راه نقاشی – ابتدای خیابان شریف واقفی مراجع نمایند .جهت هماهنگی با شماره :2672616-0311 تماس حاصل فرمایید .

*نکته مهم : پس از برگزاری مرحله اول      از کل شرکت کنندگان که بالاترین امتیاز را آورده باشند جهت شرکت در مرحله دوم که به صورت هماهنگ در استان برگزار می گردد دعوت می گردند .و در پایان مرحله دوم تعدادی از همکاران که حائز بالاترین نمره باشند از طرف سازمان آموزش و پرورش استان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

*******************************************************************************

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس های زیر مراجعه نمایند

کارشناسی تکنولوژی و گروه های  آموزشی استان- گروه آموزشی مشاوران  ETU.ISFEDU.ORG


[ چهارشنبه 88/1/19 ] [ 12:55 عصر ] [ پروین اعتصامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

به شوق صبح و سحر، شام تار هم خوب است برای گریه شدن آبشار هم خوب است تمام هفته خطا و غروب جمعه دعا کمی خجالت از این انتظار هم خوب است اگر چه لایق وصل تو نیستیم آقا ولی کشیدن ناز نگار هم خوب است گمان کنم که نمی بینمت، بگو غلط است امید دادن این بی قرار هم خوب است کسی به فکر شما نیست، همه خوبند ملال نیست دگر، کار و بار هم خوب است مرا ببند که من جای دیگری نروم برای عبد فراری حصار هم خوب است هوای شهر بد و گریه سخت و حال بد است کمی هوا وسط این غبار هم خوب است اگر نشد برسم من به پابوسی تو برای این دل من وصف یار هم خوب است برای اینکه به دست آورم دلت را من قسم به فاطمه داغدار هم خوب است مرا ببخش به دردت نخورد نوکریم که بخشش دل این شرمسار هم خوب است اگر که پای رکابت نشد شهید شوم برای کشتن ما زلف یار هم خوب است اگر اجل به وصالت مرا مجال نداد امید آمدنت بر مزار هم خوب است
امکانات وب


بازدید امروز: 123
بازدید دیروز: 71
کل بازدیدها: 984277