سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشاوره نوین
هر کس مى خواهد عزیزترین مردم باشد، باید تقواى الهى پیشه کند. حضرت محمدمصطفی (ص) 

عضو کمیسیون آموزش مجلس معتقد است افزایش حقوق معلمان نسبت به حقوقی که اساتید دانشگاه و سایر مراکز آموزشی دریافت می کنند بسیار کم و ناعادلانه بوده است زیرا در حال حاضر دریافتی معلمان کمتر از نصف حقوق اساتید دانشگاههاست.



کوچکی نژاد در گفتگو با خبرگزاریها با بیان این مطلب گفت: اگرچه حقوق معلمان در هشت سال گذشته روند افزایشی را طی کرده است و درحال حاضر معلمان به جای 600 تا 700 هزار تومان از حقوق یک میلیون و 200 هزار تومانی و یا بیشتر برخوردار هستند، اما این افزایش حقوق در مقایسه با دیگر واحدهای آموزشی قابل قبول نیست.

وی افزود: در حال حاضر اساتید دانشگاهی از حقوق بالای دو میلیون و 500 هزار تومانی برخوردار هستند. این در شرایطی است که معلمان با همان مدارک و سابقه کاری که استاد دانشگاه دارد، حداکثر یک میلیون و 300 هزار تومان حقوق ماهانه دریافت می کند.

به گفته کوچکی نژاد، حقوق معلمان در شرایطی بیش از یک میلیون و 300 هزار تومان نمی شود که وضعیت کاری و تلاش آنها در کلاسهای درس به ویژه در مقطع ابتدایی بسیار دشوار بوده و معلم مجبور است تا با حقوق اندک، مباحث درسی را به دانش آموز آموزش دهد.

وی نظر خود را درباره تشکیل تیم اقتصادی به منظور بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی معلمان اینگونه بیان کرد: تشکیل تیم اقتصادی در آموزش و پرورش باید زودتر از اینها اتفاق می افتاد، اما امروز نیز خوشحال و امیدوار به تشکیل این تیم هستیم. چرا که در سال های اخیر ،اقتصاد آموزش و پرورش همه سلایق را تحت تاثیر قرار داده و حتی مسائل آموزشی تحت الشعاع مسائل اقتصادی قرار گرفته است.

تعهد فانی به مجلس برای حل مشکلات معیشتی فرهنگیان

این نماینده مجلس ادامه داد: این روزها مدیران مدارس نگران وضعیت آموزشی دانش آموزان نیستند، بلکه عمده دغدغه آنها پرداخت پول آب و برق مدارس است.قطعاً وقتی مدیر مدرسه نگران آموزش دانش آموز نباشد، وضعیت کودکان بازمانده از تحصیل، آمار بی سوادی و ...همگی تحت تاثیر قرار می گیرد و گاه نیز خسارات جبران ناپذیری به سیستم آموزشی کشور وارد می شود.

وی درباره صحبت های فانی برای حل مشکلات معیشتی فرهنگیان توضیح داد: تشکیل تیم اقتصادی در آموزش و پرورش از سوی سرپرست کار پسندیده ای بود و امیدواری را در میان فرهنگیان افزایش داده است.

در صورت معرفی علی اصغر فانی به مجلس برای وزارت آموزش و پرورش، فانی باید تعهد لازم را به مجلس برای اجرایی شدن وعده های خود در بحث معیشتی فرهنگیان بدهد.

منبع:http://farhangiannews.ibsblog.ir/


[ پنج شنبه 92/12/29 ] [ 4:43 عصر ] [ خداداد مؤذنی بیستگانی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

به شوق صبح و سحر، شام تار هم خوب است برای گریه شدن آبشار هم خوب است تمام هفته خطا و غروب جمعه دعا کمی خجالت از این انتظار هم خوب است اگر چه لایق وصل تو نیستیم آقا ولی کشیدن ناز نگار هم خوب است گمان کنم که نمی بینمت، بگو غلط است امید دادن این بی قرار هم خوب است کسی به فکر شما نیست، همه خوبند ملال نیست دگر، کار و بار هم خوب است مرا ببند که من جای دیگری نروم برای عبد فراری حصار هم خوب است هوای شهر بد و گریه سخت و حال بد است کمی هوا وسط این غبار هم خوب است اگر نشد برسم من به پابوسی تو برای این دل من وصف یار هم خوب است برای اینکه به دست آورم دلت را من قسم به فاطمه داغدار هم خوب است مرا ببخش به دردت نخورد نوکریم که بخشش دل این شرمسار هم خوب است اگر که پای رکابت نشد شهید شوم برای کشتن ما زلف یار هم خوب است اگر اجل به وصالت مرا مجال نداد امید آمدنت بر مزار هم خوب است
امکانات وب


بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 984399