سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشاوره نوین
هر کس مى خواهد عزیزترین مردم باشد، باید تقواى الهى پیشه کند. حضرت محمدمصطفی (ص) 

برای آنکه بتوانید روابط خودتان را با همسرتان پایدار و سالم نگهدارید، شاد نگه داشتن آنان یک اصل بسیار حیاتی است. در اینجا چند نکته را در مورد اینکه چگونه می توان یک خانم را شاد نگه داشت برایتان بیان می کنیم:

 

 

 

ده نکته اساسی برای شادنگه داشتن زنان

 

برای آنکه بتوانید روابط خودتان را با همسرتان پایدار و سالم نگهدارید، شاد نگه داشتن آنان یک اصل بسیار حیاتی است. در اینجا چند نکته را در مورد اینکه چگونه می توان یک خانم را شاد نگه داشت برایتان بیان می کنیم:

 

1- همیشه خودتان باشید و در هنگام درخواست هایتان التماس نکنید. برخی از مردان فکر می کنند که جذابیت لازم را برای همسران زیبایشان ندارند، ولی وانمود می کنند که این گونه نیست. یک مردِ با اعتماد به نفس به این شکل رفتار نمی کند، چرا که زنان در اغلب موارد، جذب اعتماد به نفس و صمیمیت مردان می شوند تا ظاهر آنان.

 

2- به چیزهای به ظاهر کم اهمیت و ناچیز در زندگی همسرتان توجه نمایید. زنان، مشتاق شنیدن شدن و توجه به جزئیات هستند. مثلا به این نکته توجه کنید که شیرینی، گل، رنگ و یا هر چیز دیگر مورد علاقه وی چیست؟ از خودتان خلاقیت به خرج دهید و وی را با یک چیز کوچک ولی مهم سورپرایز کنید. مطمئناً وی برای اینگونه چیزها ارزش قائل است. مردانی هستند که سعی می کنند با خرید هدایای گران قیمت همسران شان را تحت تاثیر قرار دهند، اما واقعیت این است که زنان برای هدایای کوچک اما به دفعات زیاد، بیشتر ارزش قائل هستند.

 

3- یک کار بسیار ساده و تاثیر گذار این است که از وی قدردانی کنید. اجاز دهید وی لحظه به لحظه بداند که چقدر برای شما ارزش دارد.

 

4- نکته دیگر این است که بدقت توجه کنید که به هیچ وجه حسادت وی را تحریک نکنید. بویژه چشم چرانی یا نگاه عاشقانه به دختری دیگر نیاندازید. خانم ها دوست دارند که احساس اطمینان بکنند و نمی توانند نگاه کردن مردان را به زنان دیگر تحمل کنند. زنان به طور بیولوژیکی به دنبال فردی هستند که از آنان محافظت کند، پس این عمل شما در وی ایجاد کج خلقی و احساس ناایمنی می کند.

 

5- سعی کنید همیشه خوش رو و شاداب و بزله گو باشید. مردان؛ ظاهر زیبای زنان را می پسندند، اما زنان؛ شخصیت مردانی را دوست دارند که شوخ طبع هستند. برای داشتن رابطه ای سالم لازم است شاد باشید و گاهی هم لطیفه بگویید.

 

8- به دوستان و اعضای خانواده همسرتان احترام گذاشته و از آنان نیز پذیرایی کنید. بخصوص اگر تعداد اعضای خانواده همسرتان زیاد بوده یا دوستان زیادی داشته باشد. اینگونه بیشتر به شما اطمینان می کند و ارزش شما در نزد وی بالا می رود. لازم نیست که با تمام دوستان همسرتان خیلی صمیمی شوید بلکه تنها کافیست تا چیزها را سبک گرفته و با خوش اخلاقی از آنان پذیرایی کنید و خوش طبع باشید.

 

9- احساسات وی را مد نظر داشته باشید. زنان نسبت به مردان احساساتی تر هستند. زنان دوست دارند که شما درک شان کنید و از آنان حمایت کنید. آنگاه از شما قدردانی خواهند کرد. اما وقتی که حوصله ندارند یا از چیزی ناراحتند با آنان نجنگید.

 

10- همیشه آماده و پذیرای چیزهای نو باشید. بعد از مدتی از زندگی زناشویی حس می کنید که همه چیز برایتان یکنواخت شده است. سعی کنید از یکدیگر لذت ببرید و همدیگر را شاد کنید، از یکدیگر یاد بگیرید و همدیگر را رشد دهید. اینگونه روابط تان نیز در مسیر رشد و بالندگی قرار می گیرد.

 

 

 


[ پنج شنبه 92/9/28 ] [ 7:41 عصر ] [ لیلا صفایی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

به شوق صبح و سحر، شام تار هم خوب است برای گریه شدن آبشار هم خوب است تمام هفته خطا و غروب جمعه دعا کمی خجالت از این انتظار هم خوب است اگر چه لایق وصل تو نیستیم آقا ولی کشیدن ناز نگار هم خوب است گمان کنم که نمی بینمت، بگو غلط است امید دادن این بی قرار هم خوب است کسی به فکر شما نیست، همه خوبند ملال نیست دگر، کار و بار هم خوب است مرا ببند که من جای دیگری نروم برای عبد فراری حصار هم خوب است هوای شهر بد و گریه سخت و حال بد است کمی هوا وسط این غبار هم خوب است اگر نشد برسم من به پابوسی تو برای این دل من وصف یار هم خوب است برای اینکه به دست آورم دلت را من قسم به فاطمه داغدار هم خوب است مرا ببخش به دردت نخورد نوکریم که بخشش دل این شرمسار هم خوب است اگر که پای رکابت نشد شهید شوم برای کشتن ما زلف یار هم خوب است اگر اجل به وصالت مرا مجال نداد امید آمدنت بر مزار هم خوب است
امکانات وب


بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 58
کل بازدیدها: 984795