سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشاوره نوین
هر کس مى خواهد عزیزترین مردم باشد، باید تقواى الهى پیشه کند. حضرت محمدمصطفی (ص) 

1- زندگی آزاد بدون استرس
45% تمام آلمانیها اغلب احساس استرس می کنند ، 95% می گویند استرس بیمار می کند. این جد ید ترین نظر سنجی می باشد. هر کسی که مخالف اوقات فراقت زندگی می کند، سلامتی اش را به خطر می اندازد. 69% از افراد زیر 49 تا 40 از استرس رنج می برند. طبق نظرسنجی عمومی 77% از آقایان ، همه از خودشان این سوال را می کنند ، که از کدام روش استفاده کنیم تا بهتر بتوانیم از استرس جلو گیری نما ئیم . به نظریه پزشگان ، توجه نمودن به اوقات فراقت میتواندبر استرس غلبه کنیم. مثلا" کارهای سخت ومشغله های فکری در قبل از ظهرو یا بعد از ظهر به اتمام رسانده تا حدودی از بروز استرس بگا هد. زیرا 64% از انسانهای زیر 30 سال و 50% از سوال شدگان بر این باورند که در تعطیلات آخر هفته استرس تا حد زیادی گاهش می یابد.

2-بصورت جدی باید تمدد اعصاب کرد
امروز از هر 3 نفر کارگر آلمانی 1 نفر از فشار کاری و خستگی رنج می برد. تحقیقات جدید و همه پرسی نشان می دهد که چرا تمدد اعصاب بطور جدی برای سلامتی ما نقش تعین کننده ای دارد؟ بدن ما در مقابل خطر ، واکنش انجام می دهد با وارد شدن Adrenalin- Cortisol استرس که باعث عکس العمل سیتم عصبی میشود، و یکی از بیمارها را میتوان بیماری قلبی وعروقی نام برد.
3-ریسک کردن اما به نحوه صحیح
بطور کلی مربوط می شود به تعادل بین فشار و راحت بودن خیلی ها براین باورند که استرس بخودی خود از بین می رود. برای مثال، کسی که جلوی تلویزیون قرار می گیرد دوست دارد که احساس راحتی کند ، اما محققان آلمانی در دانشکده ورزشی شهر کلن به این نتیجه رسیدند، که فقط 19% از خانمها و 44% از آقایان با اگاهی در برنامه های روزانه شان توانستند تمدد اعصاب را پیش بینی کنند. در پزشکی توانبخشی استرس در بیماری قلبی عروقی نقش مهمی دارد.
4- تمدد اعصاب و ملاقات با دوستان
در یک همه پرسی تخصصی گونه نشان می دهد ، که چگونه آلمانیها تمدد اعصاب می کنند. 48% از آلمان غربی و 65% از آلمان شرقی بر این باورند که اجتماع دوستان و آشنایان ، یکی از بهترین راهکارها برای بدست آوردن تمدد اعصاب میباشد. 45% با گردش کردن، 41% با ورزش به این نتیجه رسیدند. در خانوادهای مرفه و بین جوانان 19 تا 29 سالگی ، ملاقات با دوستان 64% ، ورزش43% ، موزیک 41% تلویزیون 23% ، و برای خلق خو مفید و انرژی بخش می باشد. یک رابطه مستقیم بین حس مرکزی در سیتم اعصاب و شنوایی وجود دارد.


[ سه شنبه 90/11/18 ] [ 12:55 عصر ] [ tفرشته رحمانی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

به شوق صبح و سحر، شام تار هم خوب است برای گریه شدن آبشار هم خوب است تمام هفته خطا و غروب جمعه دعا کمی خجالت از این انتظار هم خوب است اگر چه لایق وصل تو نیستیم آقا ولی کشیدن ناز نگار هم خوب است گمان کنم که نمی بینمت، بگو غلط است امید دادن این بی قرار هم خوب است کسی به فکر شما نیست، همه خوبند ملال نیست دگر، کار و بار هم خوب است مرا ببند که من جای دیگری نروم برای عبد فراری حصار هم خوب است هوای شهر بد و گریه سخت و حال بد است کمی هوا وسط این غبار هم خوب است اگر نشد برسم من به پابوسی تو برای این دل من وصف یار هم خوب است برای اینکه به دست آورم دلت را من قسم به فاطمه داغدار هم خوب است مرا ببخش به دردت نخورد نوکریم که بخشش دل این شرمسار هم خوب است اگر که پای رکابت نشد شهید شوم برای کشتن ما زلف یار هم خوب است اگر اجل به وصالت مرا مجال نداد امید آمدنت بر مزار هم خوب است
امکانات وب


بازدید امروز: 83
بازدید دیروز: 75
کل بازدیدها: 985305