سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشاوره نوین
هر کس مى خواهد عزیزترین مردم باشد، باید تقواى الهى پیشه کند. حضرت محمدمصطفی (ص) 

الف:نمرات دوره ی راهنمایی تحصیلی و پایه اول متوسطه ی اول دانش آموز برابر نمون برگ شماره ی (1) هدایت تحصیلی(به میزان 50 امتیاز)

ب:نظر مشاوره ای (به میزان 50 امتیاز)

ماده ی 109 :ضوابط مربوط به نمرات درسی رشته ها و شاخه های مختلف

1-رشته های ریاضی فیزیک

1-1-مجموع سه نمره ی پذیرفته شده ی خرداد یا شهریور هر یک از درسهای ریاضی و علوم تجربی در سه پایه در دوره ی راهنمایی تحصیلی  بدون ضریب کمتر از30  نباشد.

 2-1-نمره ی درس ریاضی (1)(پایه اول)در دوره ی متوسطه حداقل 12 باشد و درس فیزیک (1)وآزمایشگاه را با موفقیت (کسب حداقل نمره 10) گذرانده باشد.

3-1- مجموع نمرات درس های مرتبط با رشته در دوره ی راهنمایی و پایه اول دوره متوسطه باید حد اقل96 باشد و یابه عبارت دیگر معدل درس های مرتبط با رشته از 12 کمتر نباشد.

 

2-رشته ی علوم تجربی

1-2- مجموع سه نمره ی پذیرفته شده ی خرداد یا شهریور از درس های ریاضی و علوم تجربی در سه پایه در دوره ی راهنمایی تحصیلی بدون ضریب کمتر از 30 نباشد.

2-2- در دوره ی متوسطه درس های ریاضی(1), شیمی (1)وآزمایشگاه  و علوم زیستی و بهداشت (درس های پایه اول )را با موفقیت (کسب نمره حد اقل10 )گذرانده باشد و حداقل در یکی از سه درس مذکور نمره 12 کسب کرده باشد.

3-2-مجموع نمرات درس های مرتبط با رشته در دوره ی راهنمایی و پایه اول دوره متوسطه باید حد اقل 110 باشد یا به عبارت دیگر معدل درس های مرتبط با رشته از 12 کمتر نباشد.

3- رشته ی ادبیات و علوم انسانی

3-1- مجموع سه نمره ی پذیرفته شده ی خرداد یا شهریور هر یک از درسهای ادبیات فارسی(معدل درس های فارسی دستور املا و انشاء )و عربی در سه پایه در دوره  ی راهنمایی تحصیلی  بدون ضریب کمتر از 30 نباشد.

2-3- در درس های ادبیات فارسی (1) زبان فارسی (1)عربی (1) و مطالعات اجتماعی پایه ی اول متوسطه نمره ی حد اقل 10 را کسب کرده باشد و نمره ی درس ادبیات (معدل نمرات درس های ادبیات فارسی (1) و زبان فارسی (1) ) حد اقل 12 باشد.

3-3- مجموع نمرات درس مرتبط با رشته در دوره ی راهنمایی و پایه متوسطه باید 108 باشد یا  به عبارت دیگر معدل درس های مرتبط با رشته حد اقل از 12 کمتر نباشد.

4- رشته علوم و معارف اسلامی

1-4- مجموع سه نمره ی پذیرفته شده ی خر داد یا شهریور هر یک از درس های ادبیات فارسی (معدل درس فارسی دستور املا و انشاء )و عربی در سه پایه در دوره ی راهنمایی تحصیلی بدون ضریب کمتر از 30 نباشد.

2-4- در درس های ادبیات فارسی (1) زبان فارسی (1) (که معدل آنها به عنوان نمره ی درس ادبیات در نمون برگ ثبت می شود )عربی (1)و تعلیمات دینی و قر آن (1) نمره حد اقل 1?را کسب کرده باشد و حد اقل در یکی از دودرس عربی (?)یا تعلامات دینی  و قرآن (?) نمره ی ?? کسب کرده باشد.

3-4- مجموع نمرات درس های مرتبط با رشته در دوره ی راهنمایی و پایه اول دوره ی  متوسطه باید حد اقل 108 باشد یا به عبارت دیگر معدل درس های مرتبط با رشته از 12 کمتر نباشد .

4-4- مجموع سه نمره ی پذیرفته خرداد یا شهریور هر یک از درس های ریاضی , علوم تجربی و حرفه و فن در سه پایه در دوره ی راهنمایی بدون ضریب کمتر از 30 نباشد.

5- شاخه ی فنی و حرفه ای

1-5- در دوره ی متوسطه از درس ریاضی (1) نمره ی حد اقل 10 و از درس کارگاه خوداتکایی نمره ی    حد اقل 12 را کسب کرده باشد چنانچه نمره ی درس کارگاه خود اتکایی دانش آموز کمتر از 12 باشد در هدایت تحصیلی وی منظور نمی شود.

2-5- مجموع نمرات درس های مرتبط با شاخه در دوره ی راهنمایی تحصیلی و پایه اول دوره ی  متوسطه باید حداقل 132 باشد و در صورت عدم انتخاب یا حذف درس کارگاه خوداتکایی حد اقل 120 باشد یا به عبارت دیگر معدل درس های مرتبط با شاخه از 12 کمتر نباشد.

6- شاخه کار دانش

1-6- مجموع سه نمره ی پذیرفته شده ی خرداد یا شهریور هر یک از درس های حرفه و فن و هنر در سه پایه در دوره ی راهنمایی بدون ضریب کمتر از 30 نباشد .

2-6- در دوره ی متوسطه از درس کارگاه خود اتکایی نمره ی حداقل 10 را کسب کرده باشد چنانچه نمره ی درس کارگاه خوداتکایی دانش آموز کمتر از 10 باشد در هدایت تحصیلی وی منظور نمی شود.

3-6- مجموع نمرات درس های مرتبط با شاخه در دوره ی راهنمایی وپایه اول متوسطه دانش آموز در صورت انتخاب درس خود اتکایی حد اقل 60 باشد یا به عبارت دیگر معدل درس های مرتبط با شاخه از 10 کمتر نباشد.

4-6- دانش آموز  برای ورود  به برخی از رشته های مهارتی در شاخه ی کار دانش علاوه بر احزاز شرایط   فوق الذکر  باید ضوابط خاص رشته (در محدوده درس های پایه اول)را که معاونت آموزشی تعیین می کند کسب کند


[ چهارشنبه 89/11/20 ] [ 8:32 صبح ] [ بهاره هفت شایجانی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

به شوق صبح و سحر، شام تار هم خوب است برای گریه شدن آبشار هم خوب است تمام هفته خطا و غروب جمعه دعا کمی خجالت از این انتظار هم خوب است اگر چه لایق وصل تو نیستیم آقا ولی کشیدن ناز نگار هم خوب است گمان کنم که نمی بینمت، بگو غلط است امید دادن این بی قرار هم خوب است کسی به فکر شما نیست، همه خوبند ملال نیست دگر، کار و بار هم خوب است مرا ببند که من جای دیگری نروم برای عبد فراری حصار هم خوب است هوای شهر بد و گریه سخت و حال بد است کمی هوا وسط این غبار هم خوب است اگر نشد برسم من به پابوسی تو برای این دل من وصف یار هم خوب است برای اینکه به دست آورم دلت را من قسم به فاطمه داغدار هم خوب است مرا ببخش به دردت نخورد نوکریم که بخشش دل این شرمسار هم خوب است اگر که پای رکابت نشد شهید شوم برای کشتن ما زلف یار هم خوب است اگر اجل به وصالت مرا مجال نداد امید آمدنت بر مزار هم خوب است
امکانات وب


بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 46
کل بازدیدها: 984002