سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشاوره نوین
هر کس مى خواهد عزیزترین مردم باشد، باید تقواى الهى پیشه کند. حضرت محمدمصطفی (ص) 

در گفتگو با موج
جزئیات بیمه طلایی فرهنگیان تشریح شد
خبرگزاری موج -
قائم مقام شرکت بیمه ایران گفت: بیمه ایران با هدف سودآوری این قرارداد را منعقد نکرده ، هدف ما ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان است.
سیاوش سعیدیان، عضو هیات مدیره و معاون فنی شرکت بیمه ایران، در گفتگو با خبرنگار موج در مورد جزئیات بیمه طلایی فرهنگیان اظهار داشت: قرارداد فی مابین وزارت آموزش و پرورش و شرکت بیمه ایران، متمایز از قراردادهای گذشته است؛ به طوری که این بسته بیمه ای شامل انواع بیمه های مورد نیاز فرهنگیان به ویژه بیمه های درمان تکمیلی می باشد.

هدف ما سودآوری نیست
وی با بیان این که بیمه ایران با هدف سودآوری این قرارداد را منعقد نکرده است، گفت: هدف ما، ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان است؛ به نحوی که دیگر دغدغه خاطر درمان برای قشر فرهنگی وجود نداشته باشند.
عضو هیات مدیره شرکت بیمه ایران با اشاره به ضریب بالای خسارت رشته درمان نسبت به سایر رشته های بیمه ای گفت: قطعا با کنترل ریسک و نظارت لازم بر مراجع درمانی می توان این امر را مدیریت کرد تا از مرحله سر به سر تجاوز نکند.
وی اضافه کرد: شرکت بیمه ایران از اول اردیبهشت ماه، آمادگی اعطای پوشش های بیمه ای را به کلیه بیمه شدگان و کارکنان آموزش و پرورش دارد.
سعیدیان در ادامه به حق بیمه 12 هزار تومانی بیمه درمان تکمیلی اشاره کرد و گفت: بیمه ایران بیشترین قرارداد را با مراجع درمانی سطح کشور دارد و در حال حاضر، ملزم به گسترش قرارداد با مراجع درمان هستیم تا بیمه شدگان دسترسی آسان و راحتی به این مراجع داشته باشند.
به گفته وی، در قالب این قرارداد بیمه درمان تکمیلی کارکنان و افراد تحت تکفل، بیمه عمر و حوادث کارکنان و بازنشستگان، بیمه عمر کارکنان دولت، بیمه شخص ثالث، بدنه اتومبیل سازمان و کارکنان، بیمه آتش سوزی منازل مسکونی کارکنان، بیمه آتش سوزی اماکن اداری و آموزشی و خدمات، بیمه مسئولیت و مهندسی پروژه های ساختمانی و آموزش و پرورش، بیمه های مسئولیت نوسازی مدارس، بیمه حوادث دانش آموزشی دیده شده است.
هشدار رئیس جمهور در مورد وقوع زلزله
قائم مقام شرکت بیمه ایران با اشاره به ضریب نفوذ پایین بیمه در کشور تاکید کرد: براساس آمار، ضریب نفوذ بیمه در کشور ما 3/1 درصد است که با ضریب نفوذ 7 درصدی بیمه ای در جهان فاصله بسیار دارد و باید برنامه ریزی های لازم برای کاهش فاصله این ضریب نفوذ تدوین شود.
وی همچنین با اشاره به هشدار رئیس جمهور برای وقوع زلزله در تهران یادآور شد: با توجه به فرمایشات ریاست جمهوری، شرکت بیمه ایران آمادگی خود را برای پوشش بیمه ای شهروندان در قالب بیمه آتش سوزی اعلام می کند.
کوروش اسکندری، سرپرست اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، نیز در گفتگو با خبرنگار موج بیمه طلایی فرهنگیان را بیمه ای فول درمان و تمام شمول برای فرهنگیان عنوان کرد.
وی افزود: حدود ده سال است که بیمه مکمل داریم، اما خدمات در سطح پایین ارائه می شد و سقف تعهدات نیز بسیار پایین بود.
مناقصه برای تعیین برترین شرکت بیمه گر
سرپرست اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر ارتقای سطح خدمات بیمه ای برای کارکنان آموزش و پرورش در سال جاری گفت: هر سال برای تعیین شرکت بیمه گر مناقصه برگزار می کنیم و هر شرکتی که بهترین خدمات را با کمترین نرخ ارائه دهد، به همکاری با وی خواهیم پرداخت.
وی افزود: از بین 16 شرکت موجود بیمه ای، 8 شرکت دعوت ما را پذیرفتند و در مناقصه شرکت کردند که از میان آنها، بیمه ایران در شرایط و نرخ اول شد.
اسکندری در مورد شاخص های مورد ارزیابی در این مناقصه گفت: بر اساس شاخص هایی از جمله نرخ، تعداد شعب، پرسنل، مراکز طرف قرارداد، سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری و تکریم ارباب رجوع شرکت های بیمه ای امتیاز بندی می شوند.
وی در پایان بر نوع و رضایت مندی از سطح خدمات شرکت بیمه گر از سوی فرهنگیان تاکید کرد.
دو میلیون فرهنگی تحت پوشش بیمه طلایی
وی گفت: مبلغ قرارداد 12 هزار تومان است که از حقوق و هزینه های رفاهی فرهنگیان پرداخت خواهد شد.
سرپرست اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: برای زایمان یک میلیون تومان، برای لیزیک 300 هزار تومان، دندانپزشکی به ازای هر نفر 200 هزار تومان، برای عینک 50 هزار تومان و آمبولانس داخل شهر 60 هزار تومان و بیرون شهر 110 هزار تومان و مابقی خدمات به صورت بدون سقف براساس تعرفه نظام پزشکی است.
وی اضافه کرد: تمام آنچه که یک فرد نیاز دارد از جراحی های تخصصی و عمومی، خدمات پاراکلینکی، هزینه های پروتز، داروهای بیماری های صعب العلاج، پیوندهای اعضا، دارو، ویزیت شامل حال وی می شود.
اسکندی گفت: کلیه کارکنان شاغل و افراد تحت تکفل قانونی آنها شامل این قرارداد می شوند و از اول اردیبهشت ماه این قرارداد جاری است.
خدمات درمانی بدون پرداخت وجه
اسکندری یادآور شد: فرهنگیان می توانند به آموزش و پرورش و ادارات تعاون منطقه خود مراجعه و فرم های مربوطه را تکمیل کنند.
وی بیان کرد: فرهنگیان در بیمارستان ها و مراکز درمانی طرف قرارداد وجهی پرداخت نمی کنند و در مراکز فاقد طرف قرارداد نیز بر اساس قانون 20 درصد فرانشیز کسر و مابقی آن را بیمه گر پرداخت خواهد کرد.
وی گفت: فرهنگیان با هر بیمارستان، شرکت بیمه ای، داروخانه، کیلینکی که مشکل پیدا کردند، سریعا به ادارات تعاون وزارت آموزش و پرورش مراجعه و موارد را منعکس کنند.
وی ادامه داد: ستادی در مرکز مستقر شده و موارد را پیگیری می کند تا حقی از فرهنگیان زایل نشود.

نقل از:خبرگزاری موج


[ جمعه 89/1/27 ] [ 2:31 عصر ] [ خداداد مؤذنی بیستگانی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

به شوق صبح و سحر، شام تار هم خوب است برای گریه شدن آبشار هم خوب است تمام هفته خطا و غروب جمعه دعا کمی خجالت از این انتظار هم خوب است اگر چه لایق وصل تو نیستیم آقا ولی کشیدن ناز نگار هم خوب است گمان کنم که نمی بینمت، بگو غلط است امید دادن این بی قرار هم خوب است کسی به فکر شما نیست، همه خوبند ملال نیست دگر، کار و بار هم خوب است مرا ببند که من جای دیگری نروم برای عبد فراری حصار هم خوب است هوای شهر بد و گریه سخت و حال بد است کمی هوا وسط این غبار هم خوب است اگر نشد برسم من به پابوسی تو برای این دل من وصف یار هم خوب است برای اینکه به دست آورم دلت را من قسم به فاطمه داغدار هم خوب است مرا ببخش به دردت نخورد نوکریم که بخشش دل این شرمسار هم خوب است اگر که پای رکابت نشد شهید شوم برای کشتن ما زلف یار هم خوب است اگر اجل به وصالت مرا مجال نداد امید آمدنت بر مزار هم خوب است
امکانات وب


بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 129
کل بازدیدها: 984317