سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشاوره نوین
هر کس مى خواهد عزیزترین مردم باشد، باید تقواى الهى پیشه کند. حضرت محمدمصطفی (ص) 
رهبر جوانان بهشت(امام حسین علیه السلام)

خانه فاطمه علیهاالسلام و علی علیه‏السلام خانه پاکی و صفا بود؛ خانه‏ای به لطافت رودها و به آبی آسمان‏ها. آن خانه در روزی مثل امروز، از شور و شادمانی پر شده بود. عطر دومین نوزاد آسمانی در خانه دختر پیامبر پیچیده بود. خداوند به امام حسن علیه‏السلام برادری هدیه داده بود که او را حسین نامیدند. همه و همه از این هدیه بزرگ خدا، شادمان بودند. سوم شعبان روز تولد سومین امام خوبی‏ها و مهربانی‏ها امام حسین علیه‏السلام بر همه شما مبارک باد.



ماه هاشمی (حضرت عباس علیه السلام)

چهارم شعبان، یادآورِ خاطره‏ای شاد و به یادماندنی از تولد نوزادی با چهره‏ای زیبا و شأنی والاست؛ روزی که خانه کوچک علی علیه‏السلام بار دیگر ستاره باران شد و تحفه‏ای دیگر از سوی پروردگار بزرگ به ایشان ارزانی گشت. روز درخششِ ماهِ بنی‏هاشم، پسر امّ‏البنین علیهاالسلام بانوی فداکار علی علیه‏السلام روزِ شادمانی شهر مدینه و فرزندانِ علی بن ابی‏طالب علیه‏السلام .




جمال نیایشگران (امام سجاد علیه السلام)


سلام بر اسوه عبادت، الگوی مجاهدت، امام عارفان و مقتدای سالکان، حضرت سجاد زینت عابدان علیه‏السلام . درود خدا بر یادگار و رازدار عاشورا، همان تجلّی صبر و بزرگ‏مبلّغ اسلامِ ولایت در کوی ضلالت شام.

صلوات قدسیان بر آن عزیزی که کارآمدیِ شمشیرآسای دعا و سپر بلا گردان بودن دعای عارفانه را، به بهترین شکل ممکن به تصویر کشید و در عصر اوج اختناق، ظلمت‏زدای شرک، نفاق و بدعت گردید.

آفتاب جهان‏تاب، تازه از مشرق نمایان گشته و اشعه زرّین خود را به سرزمین حجاز برافکنده بود، ستاره فروزانی در آسمان ولایت طالع و امام سجاد در خاندان نبوت پا به عرصه هستی نهاد.






[ جمعه 88/5/2 ] [ 8:43 صبح ] [ خداداد مؤذنی بیستگانی ] [ نظرات () ]

آقا جون کی میشه که بیای کی میشه صورت ماهتو  که البته نورانی تر از ماهه رو ببینم کی میشه دیگه نگم انتظار نگم منتظر ... یعنی میاد اون روز ... میشه اون ساعت .. میشه بشنوم دارن میگن آقا اومده ...  صدای تکبیر الله اکبر از کعبه میاد...آقا جون چی میشه یه شب بیای تو خوابم و...نه وقتی فکرشو می کنم دلم می لرزه آخه چشای من که لیاقت دیدن تو رو نداره   ...بیا بیا که دل دیگه تاب انتظار نداره.....


[ جمعه 88/5/2 ] [ 8:30 صبح ] [ خداداد مؤذنی بیستگانی ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

به شوق صبح و سحر، شام تار هم خوب است برای گریه شدن آبشار هم خوب است تمام هفته خطا و غروب جمعه دعا کمی خجالت از این انتظار هم خوب است اگر چه لایق وصل تو نیستیم آقا ولی کشیدن ناز نگار هم خوب است گمان کنم که نمی بینمت، بگو غلط است امید دادن این بی قرار هم خوب است کسی به فکر شما نیست، همه خوبند ملال نیست دگر، کار و بار هم خوب است مرا ببند که من جای دیگری نروم برای عبد فراری حصار هم خوب است هوای شهر بد و گریه سخت و حال بد است کمی هوا وسط این غبار هم خوب است اگر نشد برسم من به پابوسی تو برای این دل من وصف یار هم خوب است برای اینکه به دست آورم دلت را من قسم به فاطمه داغدار هم خوب است مرا ببخش به دردت نخورد نوکریم که بخشش دل این شرمسار هم خوب است اگر که پای رکابت نشد شهید شوم برای کشتن ما زلف یار هم خوب است اگر اجل به وصالت مرا مجال نداد امید آمدنت بر مزار هم خوب است
امکانات وب


بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 983414